23 Oct 05 Sun

昨天上了第二堂強制課,技術還是沒有掌握好,而且多次跌車,車子因多次跌下,中段還要換車,連導師也笑說我把車子弄壞,幸好導師都很有耐性,還說了很多鼓勵的說話,令我不至於放棄.
 
雖然很多練習做不到,但這堂總算比上堂有少許的進步,起碼可以成功打八字,斜路開車,起大架,每當所有同學都擔心我個子太小,力量可能不足夠起大架,最後我仍然做到,大家都替我高興.
 
今天又是全身酸軟,盡管是挻辛苦,過程卻很快樂,我知道自己沒有天生的資質,可以做的唯有將勤補拙.記得學輕型貨車時,又是比其他人掌握得慢,學的時間比較多,在很多人對我沒信心之際,最後也可以合格,相信,多點時間練車,應該可以做到.

2 thoughts on “23 Oct 05 Sun

  1. 其實當我學電單車個陣, 好多同學都係好叻, 我就不是那麼純熟, 但只要考試個日做得好, 以前跌過幾多次都唔係問題, 最緊要考個日成功就得啦. 我都係到祝你一take pass~ ^_^

  2. 多謝你的鼓勵,其實昨晚都有少少想放棄嫁,係度諗…..都係side $4000蚊啫,哈哈,但咁多人支持同鼓勵我,我會比心機的!

Leave a Reply

