15 Nov 05 Tue

繼上星期六的三層架後,今晚為我的新居添置一部電視機.這部二手電視機便宜得很,Sony 19寸 trinitron,只需400大元,而賣家也相當友善,主動的協助把電視搬上的士,多謝阿祖的幫忙,順利的把它從西營盤搬到我家.那三層架今晚開始不用寂寞了.
 
今晚再到新屋,很多戶人家已入伙,看來大多以年青人為主,在走廊踫見一位少女,途中又看見一房子內置有一部大電視,應該是打遊戲機之用.而隔壁亦已搬進,一屋十伙,真的很有趣.

5 thoughts on “15 Nov 05 Tue

  1. 年青少女一名,旺角look,潮,時代感.今日想起,我個平台唔可以BBQ,因為租約話唔可以明火,同埋BBQ會吹哂入人地間屋,實比人投訴.唔,或者可以露天打邊爐… …拜四角?我唔興嫁…. ….

  2. 咁幾時可以過黎一齊打邊爐呢? 好心急 ^_^, 如果仲有野要幫手, 等我考埋車唔使成日學車, 就多d 時間過黎探下你~ =]

Leave a Reply

