08 Jan 07 Mon

發夢都猜不到,今天考牌合格,太興奮了.斷斷續續足足待了一年,連學牌也快要到期,鼓起勇氣,重拾電單車,由沒有信心,跌得傷痕疊疊,到今天完成考試要求,心情實在無比興奮,滿足.
除了自己的堅持外,還要道謝一班朋友,不單在技術上,你們還給我很多很多的鼓勵及支持,這些都是我的動力.
 
Stupid, 蝦毛, German, Tony, Ngan sir, Sunny, Ralph, Ben Chan
(排名不分先後)
 
沙田小瀝源,駕駛學院,既惡又煩的導師們,斜路8字,suzuki星艦,速學神,馬鐡,反光衣,25299670… … 再見了!

9 thoughts on “08 Jan 07 Mon

  1. 耳聞身邊的女士,朋友身邊的女士,一個一個地放棄。真的想像不到,但卻真的發生了。
    不過還不要自滿,道路上並不是像學仔路那麼簡單。

  2. 米米, 太好了. 可以o係學牌到期之前完成課程. 未出result 之前是否勁緊張ne?
    你下一個目標會否是的士, 大巴, 大貨車………?
     
     

  3. Monchhichi, haha, 係呀,二月學牌到期,比我一月考埋,真好.今次又無緊張,所以表現不錯.
    無錯,下年可以諗下考的士or大巴. haha. 我想楂保母車,要考乜牌?

  4. 學丫,最好現在學,因為天氣好,到夏天時,又熱又成日落雨.
    雖然好辛苦,但好有滿足感,尤其我又唔夠高,又無力,搞到成日跌車,最終都克服左呢D問題,勁開心.

  5. 屎力火,有日我見蝦毛同你拍果個video,好正,係咁我先叫我個fd幫我拍返一段作留念,佢仲幫我做埋呢個MTV,真係好好笑.
    我昨日去左睇車車,有心水ga lar,我等緊你呀!你一定得!比心機!

Leave a Reply

